Monday, May 16, 2016

CARA MENINGKATKAN KESUBURAN UNTUK HAMIL



Assalamualaikum..

Kali ni terpanggil nak berkongsi dengan semua. Mula-mula malu.. tapi bila difikirkan boleh membantu org lain.. saya rasa tak salah saya berkongsi berita gembira di sini.

Alhamdulillah.. setelah 6 tahun berehat .. akhirnya saya disahkan hamil sekali lagi. 2 tahun sudah saya mengalami keguguran setelah kandungan berusia 7 minggu.

Kali ini..kandungan telah berusia 9 minggu. Saya cuma berdoa dan tawakkal kepada Allah supaya kali ini ada rezeki..insyaAllah.

Dah bermacam-macam produk saya ambil..termasuk jamu. bayangkan balik kampung semua org tanya soalan yg sama..” bila nak tambah lagi?.. balik kg mertua.. org tanya.. kapan lagi…tambah dedeknya.. hehehe. Tension jugak lama-lama..

Saya pejam mata..tinggalkan semua produk lain.. termasuk.jamu-jamu… saya istiqomah dengan gla complex dan alfalfa. Tutup mata..pekak kan telinga. Saya consume gla complex setiap hari..alfalfa setiap hari. Ada ja masalah period sikit atau sakit..rujukan saya…adik saya sendiri.

6 bulan tanpa jemu makan secara consistent, Alhamdulillah…syukur…berkat doa dan usaha tanpa jemu..

Rakan-rakan yg masih belum ada anak…atau sedang mencuba.. amalkan..gla & Alfalfa. Suami makan zinc dan vitamin e

InsyaAllah…berdoa sentiasa. Syukur Alhamdulillah.

Cerita di atas adalah cerita betul, testimoni daripada seorang kawan shaklee Mokde juga. Alhamdulillah berkat kesungguhan, istiqomah dan makan secara konsisten, alhamdulillah membuahkan hasil.

Apa fungsi Alfalfa, Gla Complex, Zinc Complex & Vitamin E dalam membantu masalah kesuburan?

ALFALFA
  • Alfalfa sangat penting untuk kesihatan dalaman wanita. Ia telah terbukti dapat mengatasi masalah keputihan, masalah period yang tidak teratur dan PMS.
  • Selain itu, alfalfa juga dikatakan dapat membantu mengatasi “sakit ketika bersama” dan sangat membantu dalam hubungan suami isteri.
GLA COMPLEX
  • Vitamin ni sangat penting untuk kesuburan wanita. Ia membantu wanita untuk menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. 
  • Cecair ini penting untuk membantu sperma berenang ke tiub fallopio dan hidup lebih lama iaitu sehingga hari ke-5 selepas bersama.
ZINC COMPLEX
  • Zinc pula penting untuk lelaki menghasilkan sperma yang sihat dan kuat yang secara tak langsung meningkatkan peluang persenyawaan terjadi. 
  • Selain itu, Zinc juga membantu meningkatkan keinginan seksual.
VITAMIN E
  • Vitamin ini penting untuk lelaki lebih bertenaga, eraksi yang lebih lama, lebih mudah terangsang & Organsma yang kerap dan bersemangat
Berminat untuk membeli vitamin ini secara set atau loose, boleh hubungi Mokde ye. Mokde sedia dan gembira membantu anda.

Pengedar Shaklee Ipoh (COD Sungai Siput, Kuala Kangsar, Chemor, Tanjung Rambutan, Hulu Kinta, Tambun) dan juga Pengedar Shaklee Bota (COD Seri Iskandar, Bota Kanan, Lambor Kanan, Pulau Tiga, Kg gajah)

POS ke seluruh Malaysia

WHATAPS/MSG : 0189555760
EMAIL: sihazlee@gmail.com
FANPAGE: Adeela Healthy Beauty
FB: Norfasihah Sabran


No comments:

Post a Comment