Tuesday, May 10, 2016

TAHUKAH ANDA SHAKLEE ADALAH BISNES MLM?


Assalamualaikum

Semoga pembaca blog seha ni dimurahkan rezeki dan dilimpahi dengan Rahmat Allah S.W.T. Sesuatu yang menarik yang seha rasa seha perlu kongsikan di dalam blog adeelara.blogspot ni mengenai betul ke SHAKLEE INI BISNES MLM? 

Jangan terkejut, ye memang betul Shaklee merupakan salah satu bisnes yang menjalankan perniagaan secara MLM (Multilevel Marketing).

TETAPI.....haaa..ada tetapi tau sebabnya Shaklee ini sangat unik dan ciri-ciri adalah tidak sama dengan bisnes MLM yang lain yang berlambak-lambak di pasaran. Sebab apa seha cakap macam tu, seha telah menjadi pengedar shaklee sah dengan no id 922943, yang mana tidak terasa langsung bebanan seperti mana MLM lain jalankan. Faham ke faham?

Meh sini seha terangkan serba sedikit mengenai bisnes Shaklee ini.

  • Bisnes Shaklee berasaskan PRODUK. Setiap ahli yang menyertai Shaklee hanya perlu membayar Rm79.50 (serta caj pengeposan) untuk seumur hidup, tak perlu renew dan akan dapat 1 beg mengenai produk shaklee ini. 
  • Once dah jadi ahli, anda pun telah membeli beberapa vitamin yang mana anda sendiri hendak amalkan (tiada paksaan daripada mana-mana pihak) untuk kesihatan diri sendiri. 
  • Berapa jumlah, berapa harga tiada paksaan dan tiada had minima pembelian, segalanya terpulang pada anda. Best kan? Apabila dah menggunakan produk shaklee ini, automatik anda menjadi DUTA Shaklee itu sendiri.
  •  Anda guna, anda rasai perbezaannya. Samaada turut nak berniaga shaklee, atau pun sekadar join untuk makan sendiri je itu terpulang pada anda.
  • Apabila anda decide untuk berniaga shaklee, keep on sharing u earn money. TIADA MODAL diperlukan. Anda hanya perlu sentiasa share kelebihan-kelebihan produk shaklee samada di media sosial atau di mana-mana sahaja yang anda rasa ada potential buyer untuk membeli.
  • Anda tidak perlu membuat satu jumlah pinjaman yang besar untuk membeli kesemua produk shaklee. TAK PERLU. sebab Shaklee ini mudah, anda beli anda makan, anda x beli anda promosi dan jual. Bermaksud apabila ada pembelian daripada pelanggan, baru anda membeli stok. So, anda tidak perlu menyimpan stok penuh satu rumah.
  • Yang bestnya, anda perasan tak setiap pengedar Shaklee ini tidak menggunakan gambar berkereta mewah memiliki rumah banglo yang besar untuk menarik minat pelanggan membeli produk shaklee. Sebab kami ini sebagai pengedar jujur & amanah, tidak memberi harapan palsu kepada pelanggan untuk sertai kami.
  • Selalunya apabila pelanggan tersebut telah lama menggunakan produk Shaklee dan terbukti berkesan dalam meningkatkan tahap kesihatannya, dia akan automatik mahu menyertai Shakle sebagai ahli sebab banyak kelebihan apabila menyertai shaklee ini. Beli produk dengan harga ahli, boleh dapat cash rebate & boleh dapat bonus kalau mencapai jumlah point yang ditetapkan oleh Shaklee. Best kan?
  • Satu perkara yang sangat seha suka sertai shaklee ini ialah kami mempunyai satu group yang sangat supportive dan sangat menekankan bab agama dalam amalan seharian. Kami mempunyai "masterchecklist" iaitu amalan kerohanian yang memberi rasa apabila kita berbisnes shaklee kita letakkan 100% kebergantungan rezeki itu kepada Allah S.W.T. 
  • Last but not least, setiap pengedar shaklee tidak di push untuk mencari downlide. Jangan risau. downline itu akan datang dengan sendiri nya apabila mereka percaya dengan kita sebagai pengedar dan juga percaya dengan keberkesanan produk shaklee. tetapi seha sebagai pengedar perlu bekerja keras untuk pastikan seha bertindak efektif pada setiap bulan.

Seha nak share satu video yang sangat menarik untuk anda tonton & dengar.. enjoy! Feel free to click this video.. Love U!

Bisnes Shaklee Penipu? Isk3. Tak Percaya? Tengok Ni from iReach HD on Vimeo.

Untuk mendapatkan dengan lebih lanjut mengenai produk shaklee dan cara untuk menjadi ahli boleh hubungi seha ye. Seha bersedia & gembira membantu anda.

Saya Pengedar Shaklee Ipoh (COD Sungai Siput, Kuala Kangsar, Chemor, Tanjung Rambutan, Hulu Kinta, Tambun) dan juga Pengedar Shaklee Bota (COD Seri Iskandar, Bota Kanan, Lambor Kanan, Pulau Tiga, Kg gajah)

POS ke seluruh Malaysia

WHATAPS/MSG : 0189555760
EMAIL: sihazlee@gmail.com
FANPAGE: Adeela Healthy Beauty
FB: Norfasihah Sabran

No comments:

Post a Comment